“Focus op de daadwerkelijke customer experience is essentieel”

dinsdag, 11 augustus 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 11 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het uitzicht vanuit de skybox op Wembley is indrukwekkend. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-11 07:30:00

Related posts:

  1. Online service en social steeds belangrijker voor customer experience
  2. De customer experience als succesfactor.
  3. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  4. SAP vult customer experience aanbod aan met overname SeeWhy
  5. Innovatieve winkelcommunicatie ondersteunt retailers in customer experience
Tags:  auto, business, color, digital, digital-marketing, facebook, interview, management, marketing, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 11th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.