• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

“Focus op de daadwerkelijke customer experience is essentieel”

dinsdag, 11 augustus 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 11 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het uitzicht vanuit de skybox op Wembley is indrukwekkend. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-11 07:30:00

Related posts:

  1. Online service en social steeds belangrijker voor customer experience
  2. De customer experience als succesfactor.
  3. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  4. SAP vult customer experience aanbod aan met overname SeeWhy
  5. Innovatieve winkelcommunicatie ondersteunt retailers in customer experience
Tags:  auto, business, color, digital, digital-marketing, facebook, interview, management, marketing, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 11th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.