Online service en social steeds belangrijker voor customer experience

woensdag, 24 juni 2015 12:15 Laatste update op: woensdag, 24 juni 2015 12:15 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het persoonlijke contact met de verkoopmedewerker in de winkel geldt op dit moment nog als het belangrijkste kanaal voor optimalisatie van de klantervaring. Maar daar zal spoedig verandering in komen, is de verwachting van executives van grote ondernemingen wereldwijd. Binnen nu en drie jaar zijn online service, social media en selfservice op het web minstens gelijkwaardige kanalen voor de verbetering van de customer experience (CX)”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-24 12:15:00

Related posts:

  1. De Efteling kiest Sitecore als basis voor nieuw online experience-platform
  2. Ook geestelijke ondersteuning steeds meer online
  3. De customer experience als succesfactor.
  4. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  5. Online video steeds meer ingezet bij klantenbinding
Tags:  business, color, customer-experience, development, digital, interview, marketing, narrowcasting, sales, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juni 24th, 2015 bij 12:15 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.