Boekreview: Human2Human: de nieuwe klantrelatie (4,5 sterren)

zaterdag, 08 augustus 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 08 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De voortschrijdende digitalisering zorgt voor consumenten die overladen worden met informatie. Een overdosis e-mails en push berichten moet dagelijks verwerkt worden”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-08 07:30:00

Related posts:

  1. Boekreview: Klant in de driver’s seat (5 sterren)
  2. Boekreview: Digitale verleiding (5 sterren)
  3. Grip op alle digitale kanalen door nieuwe functionaliteit
  4. Nieuwe technologieën stellen marketeers voor lastige keuzes
  5. Nieuwe website voor digitale facturering
Tags:  amsterdam, color, customer-service, digital-marketing, marketing, narrowcasting, nieuws, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, augustus 8th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.