Grip op alle digitale kanalen door nieuwe functionaliteit

zondag, 01 maart 2015 11:46 Laatste update op: zondag, 01 maart 2015 11:46 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het aansturen van online kanalen door marketeers gebeurt veelal via verschillende, onafhankelijke systemen. Deze werkwijze maakt het publiceren van content een tijdrovende activiteit. Ook het hanteren van aparte software voor het personaliseren van boodschappen zorgt voor bovenmatige inspanningen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-03-01 11:46:09

Related posts:

  1. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
  2. Nieuwe website voor digitale facturering
  3. VI lanceert nieuwe digitale abonnementsvorm
  4. Groeiende vraag naar digitale klantinteractie
  5. De succesvolle carnavalswinkel mikt op meerdere kanalen
Tags:  development, hotel, inspiration, interview, marketing, narrowcasting, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op zondag, maart 1st, 2015 bij 11:46 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.