Analyse-tools en mobiele applicaties zorgen voor betere verkoopresultaten

vrijdag, 10 juli 2015 07:30 Laatste update op: vrijdag, 10 juli 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De afgelopen jaren is het verkoopproces flink veranderd. Een klant heeft door het toenemende gebruik van mobiele applicaties en sociale media meer kennis van een product of dienst dan ooit tevoren. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-10 07:30:00

Related posts:

  1. Betere aansluiting onderwijs op ICT-sector noodzakelijk
  2. Focus verschuift van devices naar applicaties
  3. Google zorgt voor betere zoekresultaten op mobiele devices
  4. Worden mobiele apps de toekomstige zorgen voor de CIO?
  5. Nichemarkten zorgen voor opkomst maatwerk SaaS-producten
Tags:  auto, color, CRM, development, digital-marketing, france, interview, marketing, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 10th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.