Customer Engagement-strategie nog veelal geïsoleerd bij management

vrijdag, 17 juli 2015 07:30 Laatste update op: vrijdag, 17 juli 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Organisaties die op Customer Engagement inzetten om hun propositie te verbeteren, betrekken hun medewerkers daar vaak te weinig bij. De focus bij het realiseren van een verbeterde klantinteractie ligt te vaak uitsluitend bij het management en de marketing- en salesafdelingen. Dit terwijl het uitvoerende personeel een belangrijk uithangbord van de organisatie vormt”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-17 07:30:00

Related posts:

  1. Gastcollege CRM & customer engagement
  2. Mobiele websites veelal nog niet gebruiksvriendelijk
  3. Opschalen van agile veelal gehinderd door management
  4. Technologie bedreigt customer engagement financiële sector
  5. Focus op Customer Engagement maakt onderscheid in bouw en techniek
Tags:  amsterdam, development, digital, digital-marketing, engagement, manager, microsoft, sales
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 17th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.