Mobiele websites veelal nog niet gebruiksvriendelijk

woensdag, 04 februari 2015 12:03 Laatste update op: woensdag, 04 februari 2015 12:03 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De mobiele telefoon wordt door ruim een op de drie Nederlanders gebruikt bij de oriĆ«ntatie op online aankopen. Maar voor daadwerkelijke aankopen is slechts bij een op de vijf consumenten de smartphone het device. Deze keuze wordt gemaakt omdat potentiĆ«le klanten mobiele websites vaak nog als gebruiksonvriendelijk beschouwen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-04 12:03:27

Related posts:

  1. Software AG koopt mobiele app-ontwikkelaar metaquark
  2. Worden mobiele apps de toekomstige zorgen voor de CIO?
  3. Langzame apps en websites jagen de klant weg
  4. Grote verschillen in laadsnelheid websites beursgenoteerde ondernemingen
  5. Telegraaf Media Groep verbetert digital marketing activiteiten op websites
Tags:  auto, business, color, development, digital-marketing, narrowcasting, online-display-marketing, Social CRM, wcm, zoekmachine-marketing
Dit bericht is geplaatst op woensdag, februari 4th, 2015 bij 12:03 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.