Focus op Customer Engagement maakt onderscheid in bouw en techniek

dinsdag, 02 juni 2015 08:30 Laatste update op: dinsdag, 02 juni 2015 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” In veel opzichten zijn de sectoren bouw en techniek conservatief te noemen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-02 08:30:00

Related posts:

  1. Verint verrijkt multichannel customer engagement
  2. De chief customer officer maakt zijn opmars
  3. Technologie bedreigt customer engagement financiƫle sector
  4. Gastcollege CRM & customer engagement
  5. Optimalisatie customer engagement op vernieuwd platform
Tags:  auto, business, color, CRM, customer, development, engagement, manager, narrowcasting, netherlands, social-networking
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 2nd, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.