Technologie bedreigt customer engagement financiële sector

donderdag, 09 april 2015 07:00 Laatste update op: donderdag, 09 april 2015 07:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De customer engagement in de verzekeringsbranche wordt door technologische ontwikkelingen ernstig ontwricht. Het internet der dingen, zelfrijdende auto’s, wearables, augmented reality, usage based verzekeren, peer-to-peer verzekeren en drones zijn de belangrijkste technologische innovaties die verzekeraars noodzaken tot aanpassing van de bedrijfsvoering. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-09 07:00:00

Related posts:

  1. Verint verrijkt multichannel customer engagement
  2. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
  3. Optimalisatie customer engagement op vernieuwd platform
  4. Loterijenorganisator Novamedia investeert in customer engagement
  5. Gastcollege CRM & customer engagement
Tags:  amsterdam, business, color, CRM, development, digital-marketing, interview, marketing, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op donderdag, april 9th, 2015 bij 07:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.