Het opbouwen van een 360 graden klanten beeld

donderdag, 05 februari 2015 15:06 Laatste update op: donderdag, 05 februari 2015 15:06 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Voor de continuïteit van de retailer is het van belang om de relatie met de klant creëren en te verdiepen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-02-05 15:06:05

Related posts:

  1. Social media: Moderne lijm voor de klant
  2. Retail: Bestaande klanten behouden of nieuwe klanten werven?
  3. Investeren in bestaande klanten
  4. Social media: Moderne lijm voor klanten
  5. Het dilemma van televisie en onderbuikgevoel
Tags:  beeld, bekijken-bestaat, CRM, crmexcellence, een-andere, ga-terug, graden, graden-klanten, opbouwen, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op donderdag, februari 5th, 2015 bij 15:06 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.