Korte marketing- en communicatietrainingen in de zomermaanden

maandag, 22 juni 2015 07:30 Laatste update op: maandag, 22 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” In de wereld waar verandering de enige constante factor is, is voortdurende scholing een noodzakelijkheid geworden. De digitalisering en mobilisering van de samenleving zorgen voor een overvloed aan gegevens die maar moeizaam in een duidelijk perspectief gezet kunnen worden”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-22 07:30:00

Related posts:

  1. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
  2. Kloof tussen sales en marketing blijft knelpunt
  3. Prominente rol voor klantervaring in digitale marketing
  4. Weinig raakvlakken tussen sales en marketing bij leadgeneratie
  5. “Context is het sleutelwoord in online marketing”
Tags:  business, color, development, interview, manager, mapping, marketing, narrowcasting, Social media
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 22nd, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.