Weinig raakvlakken tussen sales en marketing bij leadgeneratie

donderdag, 07 mei 2015 07:00 Laatste update op: donderdag, 07 mei 2015 07:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Digitale kanalen worden steeds vaker gebruikt door bedrijven voor hun marketing- en salescampagnes. Ondernemingen zetten daarbij vooral in op social media en mobile. Ze hebben echter problemen om de leads en gegevens over klanten en prospects te verwerken die ze met die campagnes binnenkrijgen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-07 07:00:00

Related posts:

  1. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
  2. De broze vriendschap tussen finance en sales
  3. Beoordeling kredietwaardigheid als basis leadgeneratie
  4. Leadgeneratie via LinkedIn als alternatief voor koude acquisitie
  5. Nieuwe release EPiServer biedt koppeling tussen e-commerce en content marketing
Tags:  business, color, CRM, digital, interview, management, manager, marketing, narrowcasting, online-marketing, Social media, web-content-management
Dit bericht is geplaatst op donderdag, mei 7th, 2015 bij 07:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.