Kloof tussen sales en marketing blijft knelpunt

vrijdag, 05 juni 2015 08:50 Laatste update op: vrijdag, 05 juni 2015 08:50 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Salesmanagers en marketeers hebben weinig raakvlakken. Dat valt op te maken uit het MMIT Trendonderzoek CRM & Lead Management 2015. In de benadering van prospects worden veel vaker digitale kanalen ingezet, maar tegelijkertijd raken velen het overzicht kwijt”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-06-05 08:50:42

Related posts:

  1. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
  2. Kloof tussen business en ICT
  3. Business Process Manager Sales & Marketing Europe
  4. Weinig raakvlakken tussen sales en marketing bij leadgeneratie
  5. De broze vriendschap tussen finance en sales
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, kloof, marketing, marketing-blijft, pagina, sales
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juni 5th, 2015 bij 08:50 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.