Prominente rol voor klantervaring in digitale marketing

vrijdag, 03 april 2015 07:30 Laatste update op: vrijdag, 03 april 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De evolutie van digitale marketing verloopt in duizelingwekkend tempo. De aanwas van technologieën is exponentieel en de online platformen schieten als paddenstoelen uit de grond. Marketeers in de Benelux zijn zich dan ook terdege bewust van het gegeven dat inspelen op de nieuwste trends noodzakelijk is om de concurrentie voor te blijven”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-03 07:30:00

Related posts:

  1. De onbeheerde stapel papier in het digitale tijdperk
  2. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
  3. Gemakzuchtige consument wil convergente klantervaring
  4. Digitale klantervaringen nog weinig effectief ingezet
  5. Tool voor verbeteren rendement van digitale campagnes
Tags:  auto, business, development, interview, mapping, marketing, narrowcasting, nieuws, Social media
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, april 3rd, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.