Customer Centricity centraal in nieuwe opleiding

donderdag, 18 juni 2015 11:00 Laatste update op: donderdag, 18 juni 2015 11:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Voor veel ondernemingen en instanties is het daadwerkelijk centraal stellen van de klant binnen de gehele organisatie een ware worsteling. Veelal stuurt het management in organisaties op basis van financiĆ«le doelstellingen. Op deze manier resteert weinig ruimte voor echte klantgerichtheid en innovaties”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-18 11:00:00

Related posts:

  1. Nieuwe release EPiServer biedt koppeling tussen e-commerce en content marketing
  2. De klant centraal bij inbound marketing en lead nurturing
  3. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
  4. Klant centraal stellen van levensbelang in reisbranche
  5. Nieuwe winkelbeleving in filialen van KPN
Tags:  auto, color, customer, digital, digital-marketing, interview, manager, marketing, online-marketing, sales, security
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juni 18th, 2015 bij 11:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.