Klant centraal stellen van levensbelang in reisbranche

zaterdag, 23 mei 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 23 mei 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De Nederlandse reiziger heeft graag de regie in handen en stelt dan ook bij voorkeur zijn vakantie zelf samen. Zijn spaarzame vrije dagen wil hij vullen met unieke belevenissen die bij hem passen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-23 07:30:00

Related posts:

  1. De klant centraal bij inbound marketing en lead nurturing
  2. Wens van klant centraal bij nieuw digitaal platform Eneco
  3. Financiële dienstverleners weer de grootste klant van het opleidingsinstituut
  4. Omslag in cultuur belangrijkste uitdaging om klant centraal te zetten
  5. Nieuwe technologieën stellen marketeers voor lastige keuzes
Tags:  amsterdam, development, digital-marketing, interview, manager, marketing, narrowcasting, nieuws, online-marketing, Social CRM, web-content-management
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, mei 23rd, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.