De klant centraal bij inbound marketing en lead nurturing

zondag, 05 april 2015 09:30 Laatste update op: zondag, 05 april 2015 09:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Klanten vinden en aan je binden is traditioneel de belangrijkste drijfveer binnen marketing en sales. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-05 09:30:00

Related posts:

  1. Senior CRM Marketing Delivery Lead
  2. Financiƫle dienstverleners weer de grootste klant van het opleidingsinstituut
  3. Wens van klant centraal bij nieuw digitaal platform Eneco
  4. InfoGrow Unveils Lead Management, Nurturing System
  5. Omslag in cultuur belangrijkste uitdaging om klant centraal te zetten
Tags:  amsterdam, auto, business, development, facebook, manager, marketing, narrowcasting, nieuws, web-content-management
Dit bericht is geplaatst op zondag, april 5th, 2015 bij 09:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.