• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Nieuwe winkelbeleving in filialen van KPN

zaterdag, 30 mei 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 30 mei 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” In de wereld waar offline en online meer en meer in elkaar overgaan, zoeken merken naar nieuwe manieren de klant te binden, behouden en behagen. Marketeers zetten niet langer het product centraal, maar kiezen voor beleving en service. Die elementen komen terug in alle kanalen, die geruisloos in elkaar dienen over te gaan. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-30 07:30:00

Related posts:

  1. Adobe lanceert gratis video-animatie app Voice
  2. Nieuwe prijs voor beste digitale transformatie van Nederland
  3. VI lanceert nieuwe digitale abonnementsvorm
  4. Mark Phibbs, Adobe: “Gebruik data om nieuwe perspectieven te ontdekken”
  5. Een nieuwe video-applicatie voor de autobranche
Tags:  business, color, development, digital, digital-marketing, google-maps, interview, manager, narrowcasting, netherlands, sales
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, mei 30th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.