Nieuwe winkelbeleving in filialen van KPN

zaterdag, 30 mei 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 30 mei 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” In de wereld waar offline en online meer en meer in elkaar overgaan, zoeken merken naar nieuwe manieren de klant te binden, behouden en behagen. Marketeers zetten niet langer het product centraal, maar kiezen voor beleving en service. Die elementen komen terug in alle kanalen, die geruisloos in elkaar dienen over te gaan. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-30 07:30:00

Related posts:

  1. Adobe lanceert gratis video-animatie app Voice
  2. Nieuwe prijs voor beste digitale transformatie van Nederland
  3. VI lanceert nieuwe digitale abonnementsvorm
  4. Mark Phibbs, Adobe: “Gebruik data om nieuwe perspectieven te ontdekken”
  5. Een nieuwe video-applicatie voor de autobranche
Tags:  business, color, development, digital, digital-marketing, google-maps, interview, manager, narrowcasting, netherlands, sales
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, mei 30th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.