Customer journey mapping: verbeter de klantbeleving

woensdag, 10 juni 2015 11:47 Laatste update op: woensdag, 10 juni 2015 11:47 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Het in kaart brengen van de klantreis, ook wel de customer journey, kan voor u als organisatie veel voordelen hebben. Door de klantbeleving- en tevredenheid in kaart te brengen kunt u de customer experience verbeteren en zo het klantbehoud en de klantloyaliteit verhogen. De customer journey is het hele proces dat de klant doorloopt voordat […]”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-06-10 11:47:39

Related posts:

  1. More Tools To Manage the Entire Customer Journey
  2. GX Software simuleert customer journey in BlueConic platform
  3. Video gaat de hoofdrol spelen in de customer journey
  4. Customer experience een must in 2015
  5. Customer experience blijkt lastig te implementeren
Tags:  CRM excellence, crmexcellence, customer, customer-journey, een-andere, ga-terug, klantbeleving, mapping-verbeter, niet-gevonden, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juni 10th, 2015 bij 11:47 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.