Automobielindustrie richt pijlen op connected car

vrijdag, 05 juni 2015 08:00 Laatste update op: vrijdag, 05 juni 2015 08:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” In de jaren tachtig van de vroige eeuw keken wij onze ogen uit bij Knight Rider. David Hasselhoff mocht in deze tv-serie de strijd met de misdaad aanbinden, gesteund door KITT, een auto. Maar niet zo maar een auto, want het technisch zeer geavanceerde voertuig met artificiële intelligentie sprak bijzonder tot de verbeelding”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-05 08:00:00

Related posts:

  1. Particulieren willen bij voorkeur geen kosten bij verkoop auto
  2. Werving en selectie steeds doeltreffender via de sociale media
  3. Marketeers richten hun pijlen op de sociale media
  4. Online boodschappen voorbereiden met Connected Kitchen-oplossing
  5. Vergroting gebruiksvriendelijkheid elektronisch patiëntendossier
Tags:  auto, automotive, business, development, google-maps, innovation, interview, manager, manufacturing, narrowcasting, nieuws
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juni 5th, 2015 bij 08:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.