Vergroting gebruiksvriendelijkheid elektronisch patiëntendossier

maandag, 01 juni 2015 10:00 Laatste update op: maandag, 01 juni 2015 10:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De invoering van het landelijk elektronisch patiëntendossier heeft indertijd veel stof doen opwaaien. Twijfels omtrent veiligheid en privacy waren de belangrijkste bezwaren. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-01 10:00:00

Related posts:

  1. Klantenservice-sector vraagt 1,8 miljoen euro subsidie voor scholing
  2. Helft van werkend Nederland wil een andere baan
  3. Gebruiksvriendelijkheid speerpunt en leermoment op VNSG congres
  4. Nichemarkten zorgen voor opkomst maatwerk SaaS-producten
  5. De baan van de toekomst vraagt voortdurende scholing
Tags:  auto, business, development, digital-marketing, enterprise, google-maps, interview, manager, marketing, narrowcasting, netherlands, nieuws
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 1st, 2015 bij 10:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.