Particulieren willen bij voorkeur geen kosten bij verkoop auto

maandag, 01 juni 2015 12:00 Laatste update op: maandag, 01 juni 2015 12:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Bij het verkopen van een auto richten particulieren zich op snelheid, gemak, lage kosten en zo hoog mogelijke mogelijke opbrengsten. Aan de hand van deze criteria wordt gekozen gekozen voor verkoop via een verkoopsite, een verkoopservice of inruilen bij de dealer. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-01 12:00:00

Related posts:

  1. Online verkoop doe-het-zelfartikelen groeit
  2. Verkoop pizza’s gestimuleerd met affiliates
  3. Adviseur Verkoop en Service Particulieren Advies Centrum
  4. Particulieren bieden onderdak aan bezoekers het Glazen Huis
  5. De cloud nog geen gemeengoed in Nederland
Tags:  auto, automotive, business, color, customer-service, development, interview, marketing, netherlands
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 1st, 2015 bij 12:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.