Schiphol wil de luchthavenbeleving radicaal veranderen

donderdag, 04 juni 2015 09:30 Laatste update op: donderdag, 04 juni 2015 09:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Van vrijdag 5 juni tot en met zondag 7 juni vindt “Hack & Fly” plaats. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-04 09:30:00

Related posts:

  1. De boekhandel wijzigt de strategie
  2. Technologie de basis voor een prettige passagierservaring
  3. Nieuwe winkelbeleving in filialen van KPN
  4. Nichemarkten zorgen voor opkomst maatwerk SaaS-producten
  5. Werving en selectie steeds doeltreffender via de sociale media
Tags:  amsterdam, auto, business, color, customer-service, development, digital, digital-marketing, google-maps, manager, narrowcasting, netherlands
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juni 4th, 2015 bij 09:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.