Technologie de basis voor een prettige passagierservaring

zondag, 31 mei 2015 07:30 Laatste update op: zondag, 31 mei 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De reiziger van nu maakt tijdens zijn fysieke verplaatsing graag tegelijkertijd gebruik van de digitale snelweg. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-31 07:30:00

Related posts:

  1. Weinig raakvlakken tussen sales en marketing bij leadgeneratie
  2. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
  3. Beoordeling kredietwaardigheid als basis leadgeneratie
  4. Technologie bedreigt customer engagement financiƫle sector
  5. IP-geolocatie-technologie ingezet voor verbetering reclameresultaten
Tags:  auto, business, color, development, digital, digital-marketing, director, google-maps, interview, marketing, narrowcasting, netherlands
Dit bericht is geplaatst op zondag, mei 31st, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.