• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Technologie de basis voor een prettige passagierservaring

zondag, 31 mei 2015 07:30 Laatste update op: zondag, 31 mei 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De reiziger van nu maakt tijdens zijn fysieke verplaatsing graag tegelijkertijd gebruik van de digitale snelweg. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-31 07:30:00

Related posts:

  1. Weinig raakvlakken tussen sales en marketing bij leadgeneratie
  2. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
  3. Beoordeling kredietwaardigheid als basis leadgeneratie
  4. Technologie bedreigt customer engagement financiƫle sector
  5. IP-geolocatie-technologie ingezet voor verbetering reclameresultaten
Tags:  auto, business, color, development, digital, digital-marketing, director, google-maps, interview, marketing, narrowcasting, netherlands
Dit bericht is geplaatst op zondag, mei 31st, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.