Beoordeling kredietwaardigheid als basis leadgeneratie

donderdag, 23 april 2015 11:49 Laatste update op: donderdag, 23 april 2015 11:49 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het benaderen van potentiële klanten is een tijdrovende en kostbare activiteit. Het is evident dat de continuïteit van gezonde prospects gewaarborgd dient te zijn. Want op verspilling van tijd en middelen zit geen enkele ondernemer te wachten”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-23 11:49:47

Related posts:

  1. Intercedent (koude acquisitie)
  2. Leadgeneratie via LinkedIn als alternatief voor koude acquisitie
  3. Twitter lanceert tool voor adverteren op basis van crm- en twitterprofielen
  4. De Efteling kiest Sitecore als basis voor nieuw online experience-platform
  5. Uniformeren en standaardiseren wordt de uitdaging voor 2015
Tags:  auto, business, color, CRM, digital-marketing, enterprise, interview, marketing, microsoft, narrowcasting, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op donderdag, april 23rd, 2015 bij 11:49 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.