Column: Een aangename belevenis

dinsdag, 10 februari 2015 12:57 Laatste update op: dinsdag, 10 februari 2015 12:57 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Al mijmerend over het afgelopen jaar vroeg ik me af waarom het vaak een uitdaging is om aan de verwachting van de klant te voldoen of deze te overtreffen. Ik denk dat ik het weet: dat komt omdat alle (ja álle) factoren die meespelen dan moeten kloppen. Het proces, het product, de medewerkers, de communicatie… echt alles. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-02-10 12:57:12

Related posts:

  1. Kiest u voor verzuiling of alignment?
  2. Column: De energie van de Ryder Cup
  3. Sales en penalty’s
  4. Service above self
  5. Het dilemma van televisie en onderbuikgevoel
Tags:  aangename, aangename-belevenis, bekijken-bestaat, column, CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, februari 10th, 2015 bij 12:57 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.