CRM voor het MKB – Marten Vambersky

donderdag, 03 november 2011 09:24 Laatste update op: maandag, 14 november 2011 11:09 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Customer Relationship Management is eigenlijk niets anders dan de klant en zijn behoeften centraal stellen. In de woorden van Peter Drucker: ‘Make customers, keep customers en maximize customer profitability’.

Daarvoor zult u veel van uw klanten te weten moeten komen en zult u ze perfect moeten bedienen (anders doet uw concurrent het wel). Automatisering kan hierbij helpen. Maar automatiseringsprojecten kosten soms meer dan ze opbrengen. Dit boek maakt duidelijk welke commerciële processen geautomatiseerd kunnen worden. Het stappenplan geeft aan hoe u zoiets het beste kunt realiseren. Hoe een en ander in de praktijk kan uitpakken, wordt nog eens duidelijk gemaakt in de praktijkcase. Meer weten of direct bestellen? Klik dan hier om niet Managementboek.nl te gaan

Related posts:

  1. CRM als integrale bedrijfsstrategie -Tom Dolkens
  2. Software voor CRM – Joost Dikken
  3. Ben jij de de commerciële doorzetter die wij zoeken? (MBO/HBO) – Dé Vastgoedbeschermer, Leerdam
  4. Zakboek CRM – Bjorn Hascher
  5. Waarom verlies ik vaak opdrachten aan mijn concurrenten?
Tags:  CRM, Customer Relationship Management, Stappenplan
Dit bericht is geplaatst op donderdag, november 3rd, 2011 bij 09:24 en is geplaatst onder Boeken, CRM Implementatie, CRM Selectie (werkwijze), CRM software (overzicht), CRM Voorbeelden, Stappenplannen. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.