Teens Shopping More Like Their Parents, And Marketers Take Note

woensdag, 26 augustus 2015 14:46 Laatste update op: woensdag, 26 augustus 2015 14:46 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Giulia Pugliese is a typical teenager. She likes to look good, and she’s particular about what she wears”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-08-26 14:46:31

Related posts:

  1. Mobile Ad Fraud Cost Marketers Nearly $1B Annually, Study Finds
  2. Shopping at an Apple Store? There’s an App for That
  3. Facebook Will Tell Marketers What Users Are Saying
  4. Apple Pay To Confront Holiday Shopping Bonanza
  5. Mobile Shopping Apps Rule in 2014
Tags:  brand-marketing, dfp, engagement, intel, retailers, ron, sales, shopping, slow
Dit bericht is geplaatst op woensdag, augustus 26th, 2015 bij 14:46 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.