Nederlanders gebruiken kortingscoupons vooral voor mode

zondag, 23 augustus 2015 07:30 Laatste update op: zondag, 23 augustus 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Nederlandse consumenten zijn online vooral geïnteresseerd in aanbiedingen op het terrein van mode. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-23 07:30:00

Related posts:

  1. Tablet vooral populair op middelbare leeftijd
  2. Ruim driekwart Nederlanders koopt online
  3. Negatieve klantbeoordelingen vooral over slechte service
  4. De nieuwe generatie moeders wil vooral gepersonaliseerde content
  5. Ruim half miljoen Nederlanders straks onbereikbaar
Tags:  auto, business, color, CRM, digital, digital-marketing, manager, narrowcasting, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op zondag, augustus 23rd, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.