Negatieve klantbeoordelingen vooral over slechte service

woensdag, 07 januari 2015 15:59 Laatste update op: woensdag, 07 januari 2015 15:59 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De meeste weglopende klanten in de Nederlandse e-commerce markt zijn het gevolg van een slechte klantenservice. Vooral het uitblijven van een reactie op een melding of klacht wordt gezien als slechte service”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-01-07 15:59:17

Related posts:

  1. UnitedConsumers Energie, AllSecur, Bol.com en Simyo beloond met Service Award om prijs, klantenservice en levertijd
  2. Overstapcampagnes zorgverzekeraars via de sociale media
  3. Webwinkels reageren vooral snel op klachten
  4. Slechte klantenservice bij een derde zorgverzekeraars
  5. Vragen over de creditcard worden vooral telefonisch gesteld
Tags:  auto, business, cms, color, customer-service, development, interview, manager, marketing, narrowcasting, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op woensdag, januari 7th, 2015 bij 15:59 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.