De nieuwe generatie moeders wil vooral gepersonaliseerde content

donderdag, 25 juni 2015 08:30 Laatste update op: donderdag, 25 juni 2015 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Internet en social media behoren voor de nieuwe generatie moeders tot de dagelijkse levensbehoeften. In het gebruik van de media zijn deze vrouwen marketingbewust”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-25 08:30:00

Related posts:

  1. Generatie Y consumeert content het liefste via sociale media
  2. Gepersonaliseerde zoekresultaten voor reizigers met nieuwe app
  3. Negatieve klantbeoordelingen vooral over slechte service
  4. Nieuwe release EPiServer biedt koppeling tussen e-commerce en content marketing
  5. Gepersonaliseerde klantenservice a la minute met SOS-knop
Tags:  business, color, digital, interview, manager, marketing, narrowcasting, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juni 25th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.