• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

“Eerste zelfrijdende auto komt niet van Google”

dinsdag, 18 augustus 2015 08:30 Laatste update op: dinsdag, 18 augustus 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het internet der dingen zal in de nabije toekomst meer en meer vorm krijgen. Daar waar in de jaren 80 van de vorige eeuw de zelfdenkende auto KITT in de tv-serie Knight Rider symbool stond voor toekomstmuziek, lijkt thans de zelfrijdende auto slechts een kwestie van tijd. En niet Google, maar een traditionele autoproducent zoals Mercedes-Benz zal als eerste een dergelijke auto op de markt brengen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-18 08:30:00

Related posts:

  1. Nederlander klaar voor de zelfrijdende auto
  2. Automobielindustrie richt pijlen op connected car
  3. CRM Solution architect – Dynamics – Brabant tot 75K + auto
  4. Particulieren willen bij voorkeur geen kosten bij verkoop auto
  5. Actuele OV-informatie in Google Maps en Google Now
Tags:  apple, auto, automotive, color, development, management, manager, marketing, narrowcasting, nieuws, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 18th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.