Online dienstverlening zorgverleners nog voor verbetering vatbaar

maandag, 17 augustus 2015 08:30 Laatste update op: maandag, 17 augustus 2015 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Websitebezoekers zijn door de bank genomen tevreden over de kwaliteit van de websites van zorgverleners, maar ze zijn ook kritisch op de geboden dienstverlening. Bijna driekwart vindt dat deze websites behulpzamer kunnen zijn. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-17 08:30:00

Related posts:

  1. Essent test apps voor verbetering CRM
  2. Dienstverlening webbureaus meer gericht op strategie
  3. Verbetering mogelijk marketingactiviteiten van webshops
  4. “Context is het sleutelwoord in online marketing”
  5. Online verzenddiensten verdringen de USB-stick
Tags:  auto, business, customer-service, digital, interview, manager, marketing, web-content-management
Dit bericht is geplaatst op maandag, augustus 17th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.