• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Verbetering mogelijk marketingactiviteiten van webshops

maandag, 08 juni 2015 07:30 Laatste update op: maandag, 08 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Bijna driekwart van het marketingbudget van webshops in Nederland wordt aan online marketing besteed. Daarbij meent 60 procent van de webshops dat er ruimte voor verbetering is op de verschillende online marketinginstrumenten, zoals Search Engine Optimization (SEO), Search Engine Advertising (SEA), social media en e-mailmarketing. Alle webwinkels meten de resultaten van hun marketingacties”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-08 07:30:00

Related posts:

  1. Controle over bezorging mogelijk voor online aankopen
  2. IP-geolocatie-technologie ingezet voor verbetering reclameresultaten
  3. Mobiel betalen mogelijk bij de Rabobank
  4. Hunkemöller maakt mobiel reserveren mogelijk
  5. Relatief weinig webshops gebruiken a/b-testen
Tags:  color, development, digital, digital-marketing, interview, manager, marketing, online-marketing, sales, search-engine, Social media
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 8th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.