Dienstverlening webbureaus meer gericht op strategie

donderdag, 02 juli 2015 07:30 Laatste update op: donderdag, 02 juli 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Strategie gaat in de dienstverlening van digital agencies een steeds belangrijkere rol spelen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-02 07:30:00

Related posts:

  1. De noodzaak van een mobiele strategie wordt voortdurend groter
  2. Webcare in Nederland steeds meer gericht op de klant
  3. Automobiliteitsconcepten vooral gericht op hogeropgeleiden
  4. Info Support vult bi-dienstverlening aan met Qlikview platform
  5. De boekhandel wijzigt de strategie
Tags:  amsterdam, auto, business, digital, digital-marketing, enterprise, france, manager, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juli 2nd, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.