Customer service voor boardmembers: maatwerk voor maatpakken

vrijdag, 07 augustus 2015 07:30 Laatste update op: vrijdag, 07 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Customer service is continu in beweging en komt steeds hoger op de agenda van bedrijven te staan. Veel managers stappen af van het idee dat customer service een onnodige kostenpost is en bij hen daagt in toenemende mate het besef dat het je bedrijf kan maken of breken”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-07 07:30:00

Related posts:

  1. How Twitter Has Changed the Face of Customer Service
  2. Online service en social steeds belangrijker voor customer experience
  3. Nichemarkten zorgen voor opkomst maatwerk SaaS-producten
  4. Bol.com biedt logistieke service aan verkooppartners
  5. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
Tags:  amsterdam, auto, customer, development, digital-marketing, internet, interview, manager, microsoft
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, augustus 7th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.