Klantbeleving tijdens de Nijmeegse Vierdaagse gericht op gezond

vrijdag, 24 juli 2015 08:00 Laatste update op: vrijdag, 24 juli 2015 08:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Vandaag mogen zo’n 40.000 wandelaars op de Via Gladiola in Nijmegen de bloemen en toejuichingen in ontvangst nemen van een veelvoud aan toeschouwers. Op het terrein waar vier dagen lang de start en finish van de wandeltocht plaatsvindt, worden de bezoekers op een gezonde manier in de watten gelegd. Daar waar grootschalige evenementen doorgaans gekenmerkt worden door de lucht van frites, hamburgers en bier, staat de catering tijdens de Nijmeegse Vierdaagse in het teken van gezonde en verantwoorde voeding”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-24 08:00:00

Related posts:

  1. Webcare in Nederland steeds meer gericht op de klant
  2. Media Markt zet robot in voor optimalisatie klantbeleving
  3. Automobiliteitsconcepten vooral gericht op hogeropgeleiden
  4. Zakelijke dienstverleners willen een gezond klantenbestand
  5. Nederlanders willen WiFi tijdens de vakantie
Tags:  amsterdam, apple, business, color, customer, customer-service, development, internet, interview, microsoft, narrowcasting, windows
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 24th, 2015 bij 08:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.