Automobiliteitsconcepten vooral gericht op hogeropgeleiden

woensdag, 15 april 2015 11:06 Laatste update op: woensdag, 15 april 2015 11:06 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Als je in Amsterdam af en toe de beschikking wil hebben over een auto, is het concept van bijvoorbeeld Greenwheels een aanlokkelijke optie. Maar als je dagelijks pendelt tussen Bergeijk en Budel, is het delen van een voertuig niet aantrekkelijk”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-15 11:06:49

Related posts:

  1. Negatieve klantbeoordelingen vooral over slechte service
  2. Economische groei vooral door digitalisering
  3. Webwinkels reageren vooral snel op klachten
  4. Vragen over de creditcard worden vooral telefonisch gesteld
  5. Vooral vijftigers kopen kleding online
Tags:  amsterdam, auto, automotive, business, color, development, marketing, narrowcasting, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, april 15th, 2015 bij 11:06 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.