KLM zet zelf-lerende online helpdesk in

donderdag, 23 juli 2015 11:02 Laatste update op: donderdag, 23 juli 2015 11:02 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Computable CRM.

“Luchtvaartmaatschappij KLM maakt gebruik van de dienst van de Nederlandse leverancier van selfservice-oplossingen CX Company voor zijn online helpdesk. Via `Stel uw vraag’ kunnen klanten online een vraag stellen, waar deze vervolgens context gerelateerde informatie over krijgt. Het systeem dat hiervoor wordt gebruikt, is zelf-lerend. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: computable.nl, 2015-07-23 11:02:00

Related posts:

  1. Privacy is ook een zaak van bedrijven zelf
  2. “We gooien zelf onze online privacy weg”
  3. Webwinkelplatform biedt zelf betalingen aan
  4. De Efteling kiest Sitecore voor online platform
  5. Nederlander terughoudend met online aankopen
Tags:  alle-artikelen, cloud-computing, computable, CRM, dell, digital, klik-voor-meer-info, klm, nieuws-crm, nieuwsbrief, security
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juli 23rd, 2015 bij 11:02 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.