Nieuwe functie? Opleiding volgen!

dinsdag, 14 juli 2015 11:45 Laatste update op: dinsdag, 14 juli 2015 11:45 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Tegenwoordig is hij manager CRM & Social Media bij Volvo Cars Nederland. De carrière van Rob Verstegen begint bij deze onderneming in 2010 met een functie in de sales. Later maakt hij de overstap naar het productmanagement”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-14 11:45:00

Related posts:

  1. Customer Centricity centraal in nieuwe opleiding
  2. Papieren kassabon overbodig door nieuwe applicatie
  3. Proefcollege opleiding Klantgerichtheid & CRM in de publieke sector (post-HBO)
  4. CRM: van functie naar vaardigheid
  5. Nieuwe winkelbeleving in filialen van KPN
Tags:  amsterdam, apple, auto, automotive, development, digital, interview, narrowcasting, netflix, sales, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 14th, 2015 bij 11:45 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.