Customer Insight, basis voor klantgericht ondernemen

dinsdag, 14 juli 2015 11:30 Laatste update op: dinsdag, 14 juli 2015 11:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Door de ICT-technologie kan de klant beter geïnformeerd zijn, beter vergelijken, sneller kiezen, onderling converseren. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-14 11:30:00

Related posts:

  1. Klantgericht ondernemen: 5 essentials
  2. Beoordeling kredietwaardigheid als basis leadgeneratie
  3. Technologie de basis voor een prettige passagierservaring
  4. Twitter lanceert tool voor adverteren op basis van crm- en twitterprofielen
  5. De Efteling kiest Sitecore als basis voor nieuw online experience-platform
Tags:  auto, color, CRM, customer, development, digital-marketing, interview, marketing, narrowcasting, nieuws
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 14th, 2015 bij 11:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.