Online educatie steeds populairder in Nederland

maandag, 13 juli 2015 09:00 Laatste update op: maandag, 13 juli 2015 09:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Het bijspijkeren van kennis is door de aanhoudende digitale ontwikkelingen noodzaak geworden. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-13 09:00:00

Related posts:

  1. Online video steeds meer ingezet bij klantenbinding
  2. Webcare in Nederland steeds meer gericht op de klant
  3. Oplevende opleidingsmarkt gaat steeds meer online
  4. Ook geestelijke ondersteuning steeds meer online
  5. Online service en social steeds belangrijker voor customer experience
Tags:  apple, auto, business, color, digital-marketing, manager, marketing, narrowcasting, netflix, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, juli 13th, 2015 bij 09:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.