Chat-functionaliteit nog veelal offline op Nederlandse websites

maandag, 13 juli 2015 10:00 Laatste update op: maandag, 13 juli 2015 10:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Een belangrijk aandachtspunt voor de marketeers van nu is de customer experience. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-13 10:00:00

Related posts:

  1. Mobiele websites veelal nog niet gebruiksvriendelijk
  2. Social cocooning doet zijn intrede in Nederlandse huishouden
  3. Nederlandse winkel een van de duurste van Europa
  4. Verdubbeling activiteiten Nederlandse gemeenten op Twitter
  5. Nederlandse digitale industrie is een grote groeimarkt
Tags:  apple, color, customer-service, digital, interview, manager, narrowcasting, netflix, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, juli 13th, 2015 bij 10:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.