• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Social cocooning doet zijn intrede in Nederlandse huishouden

maandag, 06 juli 2015 08:00 Laatste update op: maandag, 06 juli 2015 08:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Technologie neemt in het Nederlandse huishouden een steeds prominentere plek in. De persoonlijke omgeving telt elk jaar meer apparaten waarmee we meer tijd doorbrengen. Thuis is tegenwoordig veel meer dan een plaats om enkel te eten, te slapen en te ontspannen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-06 08:00:00

Related posts:

  1. Mark Phibbs, Adobe: “Gebruik data om nieuwe perspectieven te ontdekken”
  2. Digitale marketeer kan nog niet aan eigen visie op klantdata voldoen
  3. Nederlandse kinderen spelenderwijs richting de digitale toekomst
  4. Nederlandse marketeer kan nog veel winnen met big data marketing
  5. Creativiteit voor Nederlandse organisaties belangrijkste factor voor zakelijk succes
Tags:  amsterdam, color, CRM, digital, digital-marketing, interview, manager, marketing, narrowcasting, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, juli 6th, 2015 bij 08:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.