De acht bouwstenen van Social CRM

dinsdag, 07 juli 2015 07:00 Laatste update op: dinsdag, 07 juli 2015 07:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Participatie en waardecreatie zijn de kernwoorden voor het opzetten van een strategie voor Social CRM, customer relationship management. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-07 07:00:00

Related posts:

  1. Webinar proefcollege CRM, Digital & Online Marketing, Social Media en Online Communicatie & Social PR
  2. Online service en social steeds belangrijker voor customer experience
  3. Klanten laten terugkeren met social media
  4. Social cocooning doet zijn intrede in Nederlandse huishouden
  5. Social CRM & Big Data Seminar 2013
Tags:  auto, business, color, digital, marketing, narrowcasting, sales, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 7th, 2015 bij 07:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.