“Commitment van het management is essentieel voor het slagen van Social CRM”

dinsdag, 07 juli 2015 10:00 Laatste update op: dinsdag, 07 juli 2015 10:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De focus van de hedendaagse marketeers is meer en meer gericht op de klant en zijn ervaringen. Maar alle pijlen richten op customer experience is zinloos zonder customer relationship management (CRM). Enkel met de essentiële gegevens van de consumenten kan de interactie met hen geoptimaliseerd worden. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-07 10:00:00

Related posts:

  1. Proefcollege CRM & Klantgericht Management (post-HBO/postdoc) en Customer Experience & Multichannel Management (postdoc) ONTBIJTSESSIE
  2. Eenduidige productinformatie essentieel voor omnichannel-strategie
  3. Syncapse Launches Data Management Tool for Social CRM
  4. Klanten laten terugkeren met social media
  5. Online service en social steeds belangrijker voor customer experience
Tags:  amsterdam, business, color, development, digital, engagement, france, manager, sales, social, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 7th, 2015 bij 10:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.