Zelfstandige consumenten verwachten goede klantenservice via alle kanalen

donderdag, 25 juni 2015 07:30 Laatste update op: donderdag, 25 juni 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De oriĆ«ntatiefase van het aankoopproces vindt meer en meer buiten het directe gezichtsveld van de producent of dienstverlener plaats. Consumenten kunnen zichzelf in de gedigitaliseerde wereld uitstekend zelf bedienen. Maar indien nodig wensen zij wel direct uitstekende service via de verschillende kanalen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-25 07:30:00

Related posts:

  1. Consumenten communiceren liever offline
  2. Goede tijden voor SBS
  3. Financieel kennisniveau van consumenten laat te wensen over
  4. Sinterklaas verlangt een consistente merkbeleving via alle kanalen
  5. Ook bij een lage prijs wil de vakantieganger goede service
Tags:  amsterdam, color, customer-service, development, digital, digital-marketing, india, manager, narrowcasting
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juni 25th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.