• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Zelfstandige consumenten verwachten goede klantenservice via alle kanalen

donderdag, 25 juni 2015 07:30 Laatste update op: donderdag, 25 juni 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De oriĆ«ntatiefase van het aankoopproces vindt meer en meer buiten het directe gezichtsveld van de producent of dienstverlener plaats. Consumenten kunnen zichzelf in de gedigitaliseerde wereld uitstekend zelf bedienen. Maar indien nodig wensen zij wel direct uitstekende service via de verschillende kanalen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-25 07:30:00

Related posts:

  1. Consumenten communiceren liever offline
  2. Goede tijden voor SBS
  3. Financieel kennisniveau van consumenten laat te wensen over
  4. Sinterklaas verlangt een consistente merkbeleving via alle kanalen
  5. Ook bij een lage prijs wil de vakantieganger goede service
Tags:  amsterdam, color, customer-service, development, digital, digital-marketing, india, manager, narrowcasting
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juni 25th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.