Ook bij een lage prijs wil de vakantieganger goede service

zaterdag, 21 februari 2015 15:07 Laatste update op: zaterdag, 21 februari 2015 15:07 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Reisorganisaties doen er goed aan de geschetste verwachtingen waar te maken. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-21 15:07:16

Related posts:

  1. Goede tijden voor SBS
  2. Concurrentievoordeel door goede analyse van gegevens
  3. Acquia ontvangt prestigieuze prijs
  4. Een emmer ijskoud water voor het goede doel
  5. Opticien heeft oog voor lokale goede doelen
Tags:  amsterdam, auto, business, color, digital-marketing, hotels, inspiration, interview, manager, marketing, narrowcasting, nieuws
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, februari 21st, 2015 bij 15:07 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.