Consumenten communiceren liever offline

zondag, 25 januari 2015 14:45 Laatste update op: zondag, 25 januari 2015 14:45 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het vergroten van de online zichtbaarheid is in marketingland gemeengoed geworden. Bedrijven stimuleren consumenten hun bevindingen te delen en reacties te plaatsen op de sociale media. Toch moet niet uit het oog verloren worden dat deze consumenten nog steeds meer belang hechten aan face-to-face-communicatie en liever in de offline omgeving hun mening delen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-01-25 14:45:04

Related posts:

  1. Online schoenen kopen met offline assistentie
  2. Zalando nu ook offline actief
  3. Financieel kennisniveau van consumenten laat te wensen over
  4. De integratie van online en offline in de retailsector
  5. Hybris en OneView Commerce koppelen online en offline winkelervaring
Tags:  auto, development, digital-marketing, interview, manager, nieuws, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op zondag, januari 25th, 2015 bij 14:45 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.