Gepersonaliseerde klantenservice a la minute met SOS-knop

woensdag, 30 april 2014 08:07 Laatste update op: woensdag, 30 april 2014 08:07 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Crm-softwareleverancier Salesforce.com maakt instant-klantenservice mogelijk met een SOS-knop voor mobiele applicaties. Met de Salesforce1 Service Cloud SOS knop kunnen bedrijven direct gepersonaliseerde klantenservice bieden en servicemedewerkers a la minute beschikbaar maken om hun klanten te ondersteunen met live video en begeleiding via het scherm van mobiele apparaten”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-04-30 08:07:03

Related posts:

  1. Klantenservice app Robin breidt functionaliteiten uit dankzij investering van 1 miljoen dollar
  2. Capgemini biedt met Odigo klantenservice via de cloud
  3. Investering 1,5 miljoen voor klantenservice live chat-applicatie
  4. ROBIN klantenservice via api te verrijken met klantdata
  5. SuperOffice introduceert module voor vereenvoudiging offerteproces
Tags:  adobe, advertising, business, color, dublin, events, interview, manager, marketing, social-networking
Dit bericht is geplaatst op woensdag, april 30th, 2014 bij 08:07 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.